Hlavní činnosti pracovní pozice:
- Administrativní práce související s odbornou činností Právního oddělení
- Příprava podkladů pro rozhodnutí odvolacího orgánu a podkladů k řešení stížností
- Administrace odvolací agendy a agendy stížností v informačním systému
- Zveřejňování smluv podle zákona č. 340/2015 Sb. (zákon o registru smluv)
- Práce s textem včetně formátování, práce s tabulkami – vedení evidence dat
- Zpracovávání podkladů pro řídící, koordinační a kontrolní činnosti oddělení
Požadavky:
- Vysokoškolské vzdělání ekonomického nebo právního zaměření (min. Bc.)
- Dobrá znalost MS Office (Word, Excel)
- Schopnost pracovat s textem
- Samostatnost, spolehlivost a pečlivost
- Občanská a morální bezúhonnost
- Řidičský průkaz sk. B (občasné služební cesty)
Nabízíme:
- Nástup možný od 1. 2. 2022
- Rozmanitou práci v moderní veřejné instituci
- Pracovní poměr na 1 rok s perspektivou prodloužení na dobu neurčitou
- Příjemné pracovní prostředí a přátelský mladý kolektiv
- 6 týdnů dovolené
- Flexi Pass či příspěvek na penzijní pojištění
- Peněžitý příspěvek na stravování
- Káva na pracovišti zdarma
- Mateřská a základní škola v areálu
- Sleva pro zaměstnance ze školkovného, sleva na Rekola
- Možnost dalšího vzdělávání na VŠTE, jazykové kurzy, externí odborná školení
- Finanční ohodnocení bude upřesněno u pohovoru
Požadované doklady:
- Přihláška k výběrovému řízení,
- strukturovaný profesní životopis (Europass),
- ověřené kopie dokladů o absolvování vysoké školy,
- výpis z evidence rejstříku trestů (ne starší 3 měsíců).
Zaměstnavatel: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Kontaktní osoba: Ing. Lucie Černá, tel. 387 842 103, e-mail: cerna.lucie@mail.vstecb.cz
Adresa: Okružní 517/10, 370 01 České Budějovice, Česká republika